sâmbătă, aprilie 28, 2012

New World Mall Food Court

Un mall cu magazine nesemnificative dar un food-court demn de Singapore.
Dumplings cum n-am mai vazut, deschise, proaspete si gustoase, prajite (fara ulei) in tigaie, sosul lor formand o crusta etereala.
Bucatele de peste si creveti (care pica pe locul II) cu orez si salata; pestele este perfect gatit si gustos.
Ureche de porc taiata fasiute, supe de zeci de feluri, mancare cu diferite grade de picanterie sau mai fada, de curatat papilele gustative, coreeana-vietnameza-malaeziana-thailandeza sau chinezeasca din diferite regiuni. In principiu, departe de tot ce gasesti in restaurante sau take-out joints.
Fiecare stall are un numar si specialitatile lui, va trebui sa adaug la setul de poze.

4 comentarii:

Cristi spunea...

Long time no see...te-am tot asteptat....bine ai revenit!

Dana spunea...

Welcome back! Chiar ma gandeam zilele trecute, cand incercam sa-i explic lui Clive despre braga, lipie si graham, ca tu te-ai pricepe s-o faci mai bine decat mine....cel putin despre braga mi-e imposibil sa-i descriu gustul, a trebuit sa simplific si sa-i spun ca, ori iti place ori o detesti total, nu exista cale de mijloc.
As vrea sa gasesc si io un loc cu dumplings gustoase, pana acum am fost dezamagita de ce am gasit local.

Lola spunea...

Cristi, Dana - multumesc, desi nu stiu daca si cat ma tine.

Dana, bragai i-as zice "yeasty" LOL nu stiu sa fac nici braga si nici lipie (desi cea din urma nu cred ca e greu de facut, chiar deloc)

Cristi, we need to talk - ym me? cand poti tu

Dana spunea...

Ha,ha, ha...yeasty, buna idee...Cand o sa am o casa normala, cu bucatarie adevarata, o sa fac lipie sau varianta italieneasca cu busuioc (am facut o data niste "placinte" armenesti similare, n-au fost rele deloc..).

Related Posts with Thumbnails