luni, septembrie 18, 2006

Thoughts - And they want to be loved for their brains

Sa-mi fie cu iertare pentru urmatoarele, nu-s decat constatari nevinovate si imposibil de trecut cu vederea. Si-s sigura ca toate si toti ne intalnim cu asta la tot pasul.

Demult imi sta pe creieri sa spun cat de multe femei proaste intalnesc. Si nu vorbesc de mici greseli fata de sexul opus, pe care le facem cu totii - femei si barbati deopotriva.
Am ales poza asta (facuta chiar aseara) pentru ca o gasesc reprezentativa unei fatete ale problemei: vei capata respectul care-l ai tu fata de tine insati. Ce nu se vede in poza este ca fetele erau intr-adevar vesele, strigau dupa trecatorii de pe trotuare, isi valureau bratele in aer si radeau in hohote, in timp ce baietii se uitau din cand in cand unul la altul si-si radeau complice in barba. Parca-mi imaginam bubbles deasupra capului lor ca in benzile desenate, care ziceau "hehe, ce panarame ne-am gasit, lucky bastards we are tonight".

Generalizand problema, observ asta zilnic si ca femeie ma deranjeaza. As vrea sa fim mai destepte, mai echilibrate, mai puternice. O doza de frivolitate e feminina, dar orice depaseste doza asta e ridicol.

Ce observ cel mai des:
- nevroze full-blown despre o suvita de par prea blonda, sau 2 kg in plus, sau un cos, sau tragedia de neconsolat a primului rid
- disperarea singuratatii, cerutul atentiei in orice fel si chip, acceptul multor incoveniente (de la fitze pana la abuz)
- agresivitatea necontrolata, aroganta nejustificata, rautatea prosteasca
- extremismul melancolic, romantismul exagerat, delicatetea total nepotrivita varstei

Si nici nu vreau sa intru in dezbaterea comportamentului multor femei intr-o relatie (vorbaria/cicalitul, gelozia nejustificata, egoismul bla-bla-bla)

Imi pare rau, ma irita, ma revolta. Trebuia sa o zic. Ba s-ar putea chiar sa revin asupra problemei, hehehe.

3 comentarii:

Anonim spunea...

that's a really good post .... }{

whereisUrmind spunea...

Senzatiile pe care le ai pe motor sunt unice si nu inseamna neaparat ca esti prost sau mai prejos in vreun fel daca iti place sa-ti manifesti bucuria. Unii oameni o pot face fara sa aibe complexe de ce cred cei din jur. Chiar si eu am facut-o :)) Wrong picture to prove that :)

Lola spunea...

Adevarat, nu cunosc senzatia unica de a sta cu fundul gol pe aripa rotii unei motociclete, poate asta te face intr-adevar sa te comporti ca o stripteuza. Scuze ca am vorbit in necunostinta de cauza :)
Si da, poza nu e reprezentativa, un filmutetz ar fi fost mai bun.

Related Posts with Thumbnails