vineri, decembrie 15, 2006

Food - Korean delights

Saptamana trecuta candva, intr-o seara tarziu, cand era frig si batea vantul si ne gaseam in Jackson Heights (un cartier cam 25 de strazi de noi), am decis ca o supa ar fi cea mai nimerita cina.
Cum vietnamezii inchideau, ne-am orientat spre vecinii lor coreenii, care afisau un mare "Open 24/7".
Kimchi (varza murata condimentata agresiv) si salata de cartof, si alge (absolut delicioase), o alta muratura de castraveti, un fel de omleta cu tofu, muguri de soia murati si spanac, ridichi murate - ar trebui sa fie acompaniament supei. Dar au fost atat de bune incat le-am terminat inainte sa ajunga supa la noi - si am facut un repetir lejer al preferatelor 3.

Supa, si ea un pic picanta, vine intr-un castron de fonta si fierbe fara jena inca vreo 5 minute. Are in ea peste si fructe de mare (bucati de crab/creveti/sepie/scoica). Se mananca bineinteles cu orez daca vrei. Eu nu vreau.
(Interesant la cat de mult imi place mancarea orientala ca nu imi place orezul. Hmmm)
Cealalta supa a fost cu tofu si fructe de mare si in seara respectiva a fost crutata de pozat, dat fiind ca a fost fotografiata cu alte ocazii, insotita de super-extraordinara caracatita la gratar asezata pe un pat de ceapa care incet-incet se topeste la caldura vasului de fonta si prinde un pic din condimentele sosului.... ah, fara cuvinte.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails