duminică, iulie 12, 2009

Cartofi turtiti

Adica luam niste cartofi noi, mici si draguti, ii fierbem cam 15-20 de minute, apoi ii punem intr-o tava unsa cu ulei de masline,
apucam ce unealta avem la indemana (in cazul meu una de zdrobit cartofii, ha!), poate fi si un fund de sticla, ii turtim fara grija (cu cat mai neregulate marginile cu atat o sa ne bucuram de ele cand vor fi caramelizate),
ii ungem si pe ei cu un pic de ulei cu ajutorul unei pensule, saram, piperam, daca avem punem si niste frunzulite de cimbru proaspat, si dam la cuptorul preincalzit la 400F/200C pentru 10 minute pe o parte, 10 pe alta daca e convectie (ventilator), daca nu, s-ar putea sa dureze cateva minute in plus. Ideea e sa prinda crusta, cat vrem noi de crocanta.

Si gata.

8 comentarii:

Cristi spunea...

Mama, mama - spectacol greu de tot!
Gata, cred ca in curind se face si aici treaba asta.
Sincer, la prima vedere, semana cu o pizza pepperoni, asa am crezut prima oara :) .

Anonim spunea...

o idee seducator de simpla
buna de pus in practica repede, fara fasoane

felicitari pentru blog, e o uzina de vise

tonica spunea...

zici c-ai trecut cu tractorul peste ei..:)))
da-i faina ideea..cel putin arata extravagant..:))

Flavius Ţerbea spunea...

simplu si bun!

Lola spunea...

Pai care n-ati comis inca reteta, rectificati problema!
Sunt excelenti facuti in felul asta (si eu nu prea ma omor cu cartofii in general)

Dana spunea...

Arata super...o sa incerc reteta:)

rodica spunea...

Am facut cartofii tai turtiti astazi, au fost buni rau :)

Lola spunea...

Ce bine-mi pare ca ti-au placut!! :)

Related Posts with Thumbnails