sâmbătă, octombrie 30, 2010

Halloween Extravaganza



V-am mai povestit despre catedrala St. John the Divine si despre simbolistica ei si a gradinii adiacente. Sa ne mire atunci ca de Halloween prezinta un show de exceptie?

Am intrat in catedrala intampinati de individul din video (din pacate, sunetul e mult mai prost in film decat in realitate), dupa care ne-a fost prezentat un film mut - Cabinetul Doctorului Caligari (1920) acompaniat de muzica live la vestita orga a catedralei. Dupa care a urmat o procesiune de masti si caractere, in continuare pe fondul muzicii de orga, deschisa de un personaj care semana suspect de bine cu diavolul. Procesiunea a durat cam jumatate de ora, costumele foarte interesante, iar caracterele puse pe tachinat, speriat si intimidat (not really, au fost mai mult jucause si dragute). La sfarsit, ca la petrecere, o perioada de "mingling" cu oportunitati de pozat. (De mentionat ca tot timpul, nici unul din caractere nu a scos un sunet)

Niciodata nu m-am distrat asa bine la biserica.

4 comentarii:

Anonim spunea...

foarte interesant.

Miju spunea...

interesante lolele :))
[http://www.breaslalolelor.ro/ - nu esti singura ;)]
ai avut vreun favorit/ vreo favorita?

Lola spunea...

bufnitza, mi-a placut mult costumul. dar dupa ce am downloadat pozele, cred ca soldatul ala cu cap de lemn (are niste buze foarte sexy LOL, alea adevarate zic)

Miju spunea...

sa inteleg ca Lola nu vine de la Lolablau? :D

Related Posts with Thumbnails