miercuri, octombrie 17, 2007

Crap* crocant

Am mai scris despre Saigon Grill dar am o adaugare.
La prima vizita acolo, cineva la masa alaturata a comandat un peste intreg care arata asa de bine ca de atunci mi-a tot ramas gandul la el. Si cum iar intamplarea a facut sa nu stim ce vrem sa mancam dar eram langa SG, am decis sa incerc acel spectaculos peste.

E urat dar arata bine, nu? :))
Ingenios desfacut de pe sira, foarte usor de desprins in bucati, suculent dar invelit intr-o coaja crocanta si tavalit intr-un sos dulceag-picant si servit cu sticky rice - ce as putea sa mai spun despre el? Foarte delicios.
Iar ciresele maraschino in loc de ochi? Genial!! (americanii au in mare parte oroare sa manance orice mancare cu ochi, de unde mi s-a parut foarte amuzanta prezentarea).

In treacat fie spus, am si uitat care a fost felul celalalt comandat (inafara de imposibil sa nu iei cristalinele dumplings cu creveti) desi imi aduc aminte ca nu a fost rau deloc - dar deloc. Doar ca pestele a fost memorabil.

*Specia se cheama "sea bass" - si habar nu am daca in romana exista corespondent. I-am spus crap pentru ca are carnea asemanatoare.

2 comentarii:

Mikidos spunea...

cum ar zice un amic: iami-iami papa bun! in ultima vreme nu mai manac..nimic. sunt slaba ca in anii 90 cand eram in liceu. as manca asa un peste..in weekend ma vad cu gasca de gurmanzi si reviu cu poze de food:) sper:)

Lola spunea...

Hey fata frumoasa.
Imi pare rau sa aud ca tot nu ai pofta de mancare. Daca reusesc sa-ti fac un pic de pofta o sa ma bucur.
Astept poze. :)

Related Posts with Thumbnails