luni, octombrie 01, 2007

Atlantic Antic

Inca un festival stradal care iese din obisnuit. Tinut tot o data pe an, in Brooklyn pe Atlantic Ave. (de unde numele), Atlantic Antic are arome caraibiene si arabe - dat fiind ca strada e impanzita de restaurante si magazine specifice. Sau ar trebui sa spun "a fost"? pentru ca si zona asta e atinsa de gentrificare ca tot restul orasului. Apartamente de lux se contruiesc, hipsteri se muta in zona, magazinele incet-incet se schimba din marocan in ecologic si din jamaican in cofetarie la moda...

Dar cum spuneam si despre Coney Island, nu inseamna ca schimbarea e de rau. Din contra, am gasit cartierul (nu mai trecusem pe-acolo de ceva ani) mai curat, mai tanar, mai hip.

In fine... despre festival. Din pacate, cu programul nostru am ajuns in ultima ora si abia am avut timp sa-l strabatem; la intoarcere deja erau fortati sa stranga. Am incercat sa luam jerk chicken (pui jamaican) dintr-un loc si au refuzat pentru ca le era frica de amenda - in ciuda faptului ca aveau gratarul plin cu bucati de pui, . Dar... A fost muzica si au fost ponei si clowni

si a fost mancare buna. Cum spuneam insa, nu am apucat sa mancam prea multe. Un stand al unui restaurant spaniol vindea paella si pe gratar se frigeau sardine (yumm!!) dar coada era imensa. Porumb am zis ca luam dupa ce mancam ceva serios, dar s-a facut prea tarziu.


Am reusit insa sa luam niste trigoane cu ciuperci de la un magazin-bacanie marocan si kataifi si alte delicatese de la brutaria vecina lui.

Ca de obicei, cateva poze in plus aici.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ah... porumbul ala, ce bine arata!! Irlandezii nu stiu ce-i aia porumb copt, din pacate pentru mine, pentru ca nici nu-l comercializeaza decat deja fiert si ambalat in plastice, boabe congelate sau la cutie.

Deci n-am mai gustat porumb copt de trei ani...

Lola spunea...

ce ciudat! si piata de fermieri nu aveti?

Anonim spunea...

Ba avem, dar sunt foarte greu de gasit, eu una n-am gasit nici una. Am aflat insa ca se muta ca tiganii cu cortu' si e greu sa gasesti informatii despre unde se muta. Pe cine am intrebat nu stie. Trebuie sa fac rost de un numar de telefon al cuiva care organizeaza asa ceva, altfel nu vad nici o iesire.

Dar am reusit sa cumpar cativa stiuleti ofiliti la un festival unde au incropit si un fel de piata din asta cu produse organice. Porumbul l-am pus la fiert imediat, dar nu a fost nici pe departe ca cel pe care-l stiu eu. Nici gustul nici consistenta cu care eram obisnuita. Doar mirosul, cu mirosul chiar m-am desfatat. :))

Lola spunea...

http://www.irishfarmersmarkets.ie/index-1.html

click pe weekly market list. hope it helps :)
xoxoxo

Anonim spunea...

Ah, cunosc site-ul si lista lor de marketuri nu e actualizata. Am cautat ca bezmeticii printr-un cartier dupa respectivul market si din om in om am ajuns intr-un loc in care se tinea acum doi ani si care acum gazduieste o ferma cu restaurant.

L-eam lasat si un e-mail, poate imi trimit adresa exacta, dar n-am primit raspuns.

In schimb acum am observat ca au si un numar de telefon acolo la contact, asa ca mersi mult, o sa sun - sper sa raspunda cineva! :o

Related Posts with Thumbnails