miercuri, august 27, 2008

Ne jucam in trafic














Ne plangem ca traficul e innebunitor si ce rezolvare gasim? Luam 2 din 4 linii si le facem "locuri de odihna". Unde unii-fara-frica se odihnesc sau chiar isi iau masa de pranz. Nici nu-mi pot imagina placere mai mare decat 3 guri de gaze de esapament cu o furculita de salata.


In alta ordine de idei, aflu de la Zaza ca in Bucuresti, Pasajul Victoria este in pericol de disparitie (alte manarii ale unora si altora). Am incredere ca daca suficiente glasuri se fac auzite, exista o sansa sa fie salvat - si merita. Chiar daca nu va pasa, va rog eu sa sacrificati cateva secunde si sa semnati petitia online.

5 comentarii:

Zuzu spunea...

Foarte original, trebuie sa recunosc...
Mi se pare o idee faina, exceptand gurile de esapament :-)))

Cam ca la francezi care amenajasera plaja pe malul Senei...iti dai seama si acolo ce atmosfera curata, cred ca te bronzai mai repede ca iti facilitau innegrirea gazele de esapament si praful + poluarea :-))))))

simonacratel spunea...

coool

tratament, ce sa mai!

Lola spunea...

da, sanatoriu in toata regula.
Zuzu, malul Senei e gradina botanica in comparatie cu Broadway in NY.

Amalia spunea...

Citesc pe blogul tău şi din urmă, 2006, 2007. Am văzut ce spuneai despre NY, că se schimbă ceva şi se simte cumva. Plus am văzut că v-a fericit şi pe voi nea Amish Kapoor cu o bucăţică de artă de-a domniei sale. Bine că a fot numai temporar. Noi avem în centru o de-a dreptul boabă de fasole umflată şi metalică, cu pretenţii de poartă a norilor. Şi e for ever. Când am auzit căte milioane de dolari a costat...

Ăştia cu pasajul la fel, cine e mai tare o trânteşte, o sugrumă, o întoarce pe dos. Despre frumuseţe vorbesc. Mă duc la semnat, dar sântem numai 52. Sau sântem deja 52? Nu-mi dau seama.

Lola spunea...

da, suntem plini de arta multi-milionara. am mai avut una tare de tot la rockefeller center, un blob de piatra - efectiv, o bucata de piatra mare cat oglinda aia... acum avem cascadele care omoara copacii din jur imprastiind apa sarata. nu stiu de unde vin banii alocati falsei arte si nu-s sigura ca vreau sa stiu, probabil ca m-ar infuria prea tare.

ny-ul se schimba dramatic, incepe sa aibe un aer foarte retro- 70's. ceea ce nu e de bine. dar poate trece, imi zic.

Related Posts with Thumbnails