joi, decembrie 17, 2009

Sheepshead Bay

3 pasi la stanga de Brighton Beach e un golfulet ce se cheama Sheepshead Bay (nu se traduce prin "capul oii" insa, Sheepshead este un soi de peste ce se gasea candva din abundenta in apele golfului).
In cartierul ce-i poarta numele, golful se ingusteaza intr-un soi de canal, ce serveste ca doc pentru nenumaratele barci de pescari si ca promenada pentru trecatorii prin cartierul impanzit de restaurante si magazine (aici se afla Cherry Hill Gourmet market). Barcile pot fi arvunite pentru o zi de pescuit in larg sau pentru petreceri/croaziere in apele orasului, exista si o piata de peste, chiar si un "bar cu stridii" - soi de restaurant pe cale de disparitie in NYC.
Multe nu-s de spus despre Sheepshead Bay, deci... la poze.

4 comentarii:

ina bixade spunea...

tocmai m-am mutat de prin locurile alea:)

Miju spunea...

abia astept articolul despre Muncan food corp. asta daca o sa fie unul, ai mai scris despre el si pozele imi inchipui ca sunt pregatiri de sarbatori(mie mi-ar place sa le vad si pe blog:) )

ai mai zis ca mezelurile de acolo nu se compara cu cele din tara, ca acolo sunt mai bune, te cred pe cuvant, la noi, daca n-ai o sursa de produse traditionale, risti sa mananci >50% aditivi bagati industrial in ele in ceea ce gasesti in comert. ieri am fost in piata sa le iau si sa le trimt celor din germania jumeri de porc(le-as fi dat numai din productie proprie, dar au fost mofturosi si au vrut si altele, "la caserola", hmmm...). la ce pret crezi ca le-am gasit? intre 35 si 44 lei/kg. niste uscaturi, vorba aia, adica peste 14 dolari kilu(la Muncan preturile sunt pentru pounds?). am comentat asa, aiurea, ceva(nu negativ) si vanzatorul imi spune ceva de genul: s-a prostit lumea, nu mai taie porc, dar vrea sa manance ca si cum l-a taiat ieri. de aia s-au scumpit atata, ca sunt cautate..

Lola spunea...

Ina, sper ca nu ti s-a facut deja dor de Brooklyn :))

Miju, da, am mai scris despre Muncan. Pozele sunt demult, doar nu le-am incarcat pana acum (fost puturoasa din punctul asta de vedere pana acum, poate si de-acum inainte, om vedea :D)
Dar o sa fac un post din ele, numai pentru savoare. Si nu stiu ce as mai putea spune despre Muncan, o sa las pozele sa vorbeasca ;)
Cred ca abia luni ajung la ei sa-mi fac cumparaturile de Craciun.

Ce spui tu de jumari... cam scumput, neica. Si da, aici preturile sunt pentru lbs. Nu-s ieftine, dar nici scumpe. Si gasim jumari 365 zile/an, nu numai de sarbatori.

Anonim spunea...

nevoia de a verifica:)

Related Posts with Thumbnails