duminică, august 22, 2010

De cumparat, la televizor



Suflata cu 31 de miligrame de aur de 24K, are valoare de $50 dar o poti cumpara cu $20 (daca esti atent la reclame la TV, cateodata e chiar $10). N-ai voie mai mult de 5 bucati (probabil ca sa nu poti sa-i dai in judecata decat in Small Claims Court, unde te costa mai mult sa pierzi timpul decat banii pe care ii arunci pe geam).



Asta e inventia secolului. Pentru ca ma face sa ma crucesc de fiecare daca cand o vad - eu, cea nu prea dusa la biserica. Si Ina se mai mira de nipple covers.



Si asta va jur ca nu e o gluma (asa cum am crezut eu prima data cand am vazut-o, am zis ca am dat de o sceneta din Saturday Night Live, sincer). Iar daca reclama pentru femei are aproape 500.000 de vizionari pe youtube, cea pentru barbati are peste 1 mil. 10 mii. Si recunosc ca e mult mai tare (cu sunet si nu la servici, va rog).

2 comentarii:

mosu spunea...

eu intotdeauna ma gandesc cum de nu-i pufneste rasul pe cei ce joaca in reclamele de genul asta; cred ca trebuie sa traga multe duble pana iese ceva ca lumea si toata lumea sta serioasa…
apai reclama pentru barbati care zici tu ca are 1,1 milioane accesari eu cred ca e pentru femei de fapt si nici nu ma mira numarul ala de colo la cat de bine-s facuti baietii….

retete-bune.net spunea...

buna. sunteti de acord cu un schimb de link cu blogul meu <a href="http://retete-bune.net> www.retete-bune.net </a>
Eu deja v-am adaugat in blogroll ;))

Related Posts with Thumbnails