sâmbătă, iunie 17, 2006

Food - HD Mayan Chocolate


A venit caldura. In jur de 90 F azi. Vreme de inghetata. :)
Si desi imi place inghetata, sunt destul de pretentioasa. Mi-a placut inghetata in Italia, dar nici un gelato de aici nu m-a facut (inca) sa vreau sa repet experienta. Sper sa incerc cat de curand 2 locuri in NY de care se aude ca ar produce gelato aproape de original. Imi place inghetata turceasca (una din putinele chestii etnice care nu-s de gasit in NY). Imi place inghetata de la Mister Softee (textura si nu neaparat gustul). Imi place inghetata cremoasa, care nu ingheata tun si care e gata oricand sa ti se topeasca pe limba fara sa-ti inghete dintii. La inceputurile ei, Godiva era superba (pe vremea cand venea in cartonul oval), acum nu imi mai place deloc. Nu pot sa spun ca am vreo preferata in momentul asta, dar tot sper ca intr-o buna zi cineva, undeva va produce inghetata visurilor mele...

Pana atunci insa, mai incerc concoctii noi de la putinele firme care le consider macar consistente calitativ.
Nu ma innebunesc dupa inghetata de ciocolata, dar imi place. Si imi place scortisoara. Si cand am auzit de Mayan Chocolate de la Haagen-Dazs, descrisa fiind ca: "inspired by the original chocolate first created by ancient Mayans in 500 B.C., we blend finest cocoa beans with cinnamon to create this magical Mayan offering" - oh, well, a trebuit sa o incerc, nu? Mai ales ca am gasit-o la nesuferitul meu de supermarket de langa casa - si fara sa fie in sale, $3.79 a pop.

Verdictul? Hm. E ciocolatoasa, cremoasa, are scortisoara (care pare ca e amestecata cu chocolate fudge). DAR... e prea dulce pentru gustul meu. Si se topeste prea repede, insa nu uniform - marginile devin lichide in secunde, ceea ce e destul de deranjant. S-ar putea ca lui SO sa-i placa mai mult. Pisica a dat pass la resturile din cupa - si asta e capabila sa-ti intre in gura pentru inghetata. Oh, well.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails