joi, februarie 01, 2007

Food - "Acasa" in NY Times


*Editat sa adaug links / poze si erata ziarului care m-a amuzat - nu din alte motive decat ca-mi imaginez indignarea care a cauzat-o.

Excelent review pentru restaurantul romanesc "Acasa", despre care am scris cu catva timp in urma.

Ultima data cand am fost la ei (am zis ca-s la coltul strazii mele, nu? :D ) a fost luni, impreuna cu niste prieteni. Alt platou rece (si trebuie sa spun cat de tare imi place zacusca - stiu ca mama oricaruia dintre voi face cea mai buna zacusca din lume, dar eu as fi fericita peste poate daca as stii sa fac zacusca exact ca asta :) ), un platou cald cu oltenesti, chiftelute mici si dragute, cascaval pane si aripioare de pui picante. Dupa care au urmat snitele, creier vanatoresc (eu, of course) si un fel de Cordon Bleu dar la gratar, cu muraturi diverse - printre care o dementiala salata murata (ceea ce aici se cheama iceberg lettuce). La sfarsit ne-a imbiat cu un strudel foarte fain - desi initial toti vroiam papanasi, la care am renuntat pentru ca nu mai aveam loc nici macar de o inghititura de apa. Sper sa o tina tot asa, asta e un restaurant care chiar as vrea sa supravietuiasca.

**Intre timp am mai incercat: placinta (strudel) cu branza si stafide, mamaliguta cu oua, smantana si branza

Foarte probabil ca acum, dupa articolul din ziar, o sa trebuiasca sa facem rezervari. :)

*** La un moment dat articolul spune:
"...A smoked pork knuckle — meager and sinewy but studded with enough meaty nuggets to merit inclusion on the list of house specialties — is served over melted cabbage ($11.99). It reflects the century Romania spent as a part of the Austro-Hungarian Empire."

In Feb. 7, NY Times publica urmatoarea erata: "The $25 and Under column last Wednesday, about Acasa, a Romanian restaurant in Sunnyside, Queens, misstated the duration of the Austro-Hungarian Empire. It lasted 51 years, not a century. The article also misstated the amount of territory in Romania that was part of the empire. Regions, including Transylvania, were part of it; the entire country was not."
Yeah! va rugam sa respectati istoria :)


*articolul (acum editat) va fi online doar 5 zile cred, asa ca grabiti-va si cititi-l.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu reusesc sa-mi fac blog...
Azi am facut altul, la care nu pot sa ma loghez. Am niste nervi!!

Flina

Facaletu' spunea...

Am reusit in sfarsit...

Dar paine tot n-am facut desi in fiecare seara inainte de somn, cand sunt cu capul pe perna si incerc sa adorm, imi imaginez cu lux de amanunte cum fac aluatul, in ce vas il pun samd.

PAPA BUN spunea...

Am dat peste blogul tau. Mersi! Te voi adauga si eu in blog roll. Te-am citat azi pe blogul meu. Toate bune!

Related Posts with Thumbnails