miercuri, mai 06, 2009

Din nou Sakura Matsuri

Imi propusesem sa merg in fiecare an la Sakura Matsuri (sarbatoarea japoneza a ciresilor) care se tine la Gradina Botanica din Brooklyn, dar anul trecut nu am ajuns. Sambata insa am profitat de o pauza in ploile din ultima saptamana. Coada de la intrare m-a surprins, insa nu a durat mai mult de 5 minute.

M-am dus pentru ciresi si m-am indragostit de liliac. Gradina de liliac nu arata cine stie ce, dar nu am cuvinte sa descriu cum mirosea pe aleile din-prejur. Pot doar sa spun ca mi-am dorit sa pot dormi acolo - I know, silly me.

Si-apoi: magnoliile galbene, lalele care se cred trandafiri, si mult-iubita glicina. Si bujori japonezi. Si tot asa...

Dupa cum ma asteptam, multa lume. Parte tolaniti pe iarba, altii pur si simplu in plimbare pe sub ciresi; unii la spectacolele imprastiate prin toata gradina: samurai, fetite dulci ce dansau pe muzica japoneza moderna, demonstratii de creatii din zahar (total comestibile) sau de muzica clasica la flaut japonez (la cerere, cu explicatii despre partituri, tonalitate si istorie).

Bineinteles, multe Lolite. Si restul de poze (da, mai sunt vreo cateva :D) aici.

9 comentarii:

Purple Rain spunea...

Daca ar fi sa-mi imaginez paradisul, sunt convinsa ca asa ar arata...O minunatie! Ma uit de 10 minute la poze si inca nu m-am saturat...

Lola spunea...

Ma bucur :)

LZ spunea...

Vai ce flori! Vai ce de frumos! Vai ce bine-mi face!

Dorina spunea...

Vreau si eu...

Amalia spunea...

Draga mea Lola, bat la tine la usa cu drag si dor. Si gasesc casa parfumata, colorata, superba! Tocmai am citit o carte despre Japonia si tot timpul m-am simtit acasa in cartea aceea, o deschideam si pur si simplu imi era bine. Au o cultura extraordinara a frumosului si a nuantelor.

Lola spunea...

Fetele, ma bucur ca v-au placut pozele :)
Amallia, bine-ai venit! si eu am o simpatie pentru cultura japoneza in general si sunt de acord cu tine, au o sensibilitate deosebita in ceea ce priveste frumosul.

Daca ai cateva minute, asculta(ti) asta:
http://www.youtube.com/watch?v=wY1EMwDeaBw&feature=related

sper sa va placa. :)

tonica spunea...

anul asta am fost si eu acolo...;)
(multzam)

Lola spunea...

Toni, ma bucur ca am avut companie :))
Placerea a fost de partea mea :)

tonica spunea...

ei da..si-a mea fireste...
si-as mai fi fost bucuros sa ma scoti asa, zi de zi, sau macar acolo, sa mai iau si eu aer dar vad ca m-ai uitat in casa si-ai dat bir cu fugitii..:)))

Related Posts with Thumbnails