duminică, august 20, 2006

The City - I don't like (cheese)burgers...


...dar acum vreo 2 veri s-a deschis The Shake Shack in Madison Square Park. Cu fanfare si reclame neplatite. Initiativa unui chef care are in grija 4 restaurante de renume, Shake Shack e un pic mai mult decat o toneta, serveste 3 feluri de burgers si 2 feluri de hot-dogs, plus o inghetata cremoasa (soft) care se cheama custard si care poate fi servita ca atare sau ca shakes (de unde numele).
Vorba a umblat repede despre calitatea carnii folosite pentru burger, despre cat de buna e inghetata (care la inceput exista doar in arome de ciocolata si vanilie), despre cum proiectul lui Meyer ofera studentilor de la o scoala locala de ospitalitate prilejul sa faca practica si cum un procentaj din incasari va fi donat pentru intretinerea parcului. Suna super, nu? Faptul ca sunt si mese si chiar luminite in copaci seara, adauga inca un plus.

Problema e ca nu-mi plac burgerii. Am incercat de vreo 3 ori, dar de fiecare data am tradus experienta prin "paine inmuiata cu un carton la mijloc si o frunza de salata ca sa distraga atentia de la gust la textura". S-a intamplat insa sa lucrez o vreme chiar peste drum de parc si cum in zona respectiva ofertele de mancare variaza intre McD/Subway/sandvichiuri de deli la suprapret si restaurante pentru care nu aveam timpul necesar, am incercat Shack-ul. Well... ce sa zic. Foarte bun. Proaspat, aromat (aroma de vita, yeap), gatit la fix - suficient de in sange cat sa curga sucurile delicioase si sa te faca sa regreti ca nu poti inhala tot si cat sa te faca sa nu-ti pese ca te manjesti... Fun. Cat am lucrat in zona am fost de cateva ori (record personal la burgeri). Am fost si vara trecuta probabil de vreo 2 ori. Si am zis sa mergem si vara asta macar o data - Shack-ul e deschis doar din martie pana in noiembrie.

Ei bine, coada era de cel putin 50 de persoane - nu stiu cat de bine se vede din poza, dar unde eram eu se termina coada. Din experientele trecute stiu ca o coada de 15-10 de persoane poate insemna o jumatate de ora usor. Bineinteles ca n-am stat, dar ma uimeste ambitia celor care asteapta la coada atat pentru un burger. Cat ar fi de bun, e un burger!!
Oh well, poate doar n-am avut chef in ziua aia de stat la coada.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails