marți, august 22, 2006

Thoughts - Random


Cum este posibil ca factura de curent sa fie cu $3 mai mult decat luna precedenta (de fapt, $6 pentru ca include si $3 creditul promis de ConEd) cand am stat 8 zile fara electricitate luna trecuta????

-------

M-am indragostit de un aparat de fotografiat - de fapt nu de aparat ci de pozele care le face. Aparatul e destul de mare si greu (humongous comparat cu Sony-ul T1 care il am, pana si Fuji-ul vechi e de 4 ori mai mic), are doar 5 megapixeli si cel mai important, nu-mi sta caru'n drum sa-mi iau alt aparat foto acum. Si ce mi-e teama cel mai mult, e ca daca mi-l iau acum, dupa cateva luni o sa-mi para rau ca a iesit ceva si mai bun si mai destept. Dar zau ca face poze su-peeeeer-beeeeee!!!!
(o.k., e Canon Powershot ).
Nu stiu cum sa fac sa-mi treaca de el, faptul ca am alte prioritati nu ajuta (exista carti de credit, nu?).
Si sincer, ce as vrea de fapt ar fi un Canon Rebel XT, dar de banii aia parca nu m-as indura...
Incerc sa ma pacalesc asteptand pana incep reducerile de sarbatori, poate functioneaza.

--------

Mi-e dor de Paris. Si vreau iar si in Caraibe. Trebuie sa joc la lotto.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails