miercuri, august 22, 2007

Uite alt motiv pentru care iubesc NY-ul



Duminica (8/19) a fost un concert de Blues & BBQ (oh, yeah!!) la care as fi vrut sa ajung mai devreme. Ar fi fost de la 2-9 pm dar din pacate nu am ajuns decat pe la 7 jumatate - cand abia incepuse ultimul grup sa cante.

Toata ziua plouase mocaneste, cu mici pauze. Si nu prea cald afara, fix ca o zi de septembrie tarziu.


Sincer, ma asteptam sa ajungem acolo si sa gasim totul cancelat, inchis. Dar hey, this is NYC - care nu se sperie un pic de ploaie.



Destula lume, desi nici pe departe cati ar fi fost daca era vremea mai suava. Dar si asa, am mancat BBQ in ploaie sub umbrela personala - pulled pork (il explic eu altadata) si coaste, si 2 feluri de fasole, si porumb pe gratar si cartofi dulci sotati. Sper sa ajungem candva la unul din cele 2 companii care le-am incercat acum - sunt pe la 125th St., cam rar dam pe-acolo :) Dar acum stim ca merita. Nu am facut poze mancarii pentru ca mancam cu o mana si cu alta tineam umbrela :)

Cat despre Lil'Ed and The Blues Imperials (musafiri din Chicago) - they kick ass. Si asta zau ca nu o zic doar ca imi place genul (admit ca prefer Blues fata de Jazz) - dar au cantat de parca le depindea cariera de concertul asta :)

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails