miercuri, martie 05, 2008

Mucenici muntenesti

Stiu ca e devreme, dar pentru fetele care au acces la pasta italiana si n-au chef sa croseteze pe degete opturi si/sau zerouri - exista la Trader Joe's o pasta care se cheama Anelletti (ineluse) care va scuteste ceva ore de lucru manual. (De-a lungul timpului am mai gasit anelletti la magazine italiene, dar sunt o raritate)
Eu mi-am luat cateva pachete, sa fie, pentru ca ma mai apuca pofta in cursul anului.

Cica sa scriu si cum ii fac eu.

La o oala de 3 L cu apa pun cam jumatate de pachet de paste, le las sa fiarba cam 25 de minute, apoi pun cam jumatate de cana de zahar si coaja de la o lamaie, cateodata si de la o jumatate de portocala, las sa fiarba cateva minute, gust, daca mai trebuie zahar mai pun, daca nu - nu (nu-mi plac prea dulci) si gata. Acopar, las sa se raceasca, dau la frigider, si la masa ii presar in farfurie cu scortisoara si nuca pisata.

2 comentarii:

Donazz spunea...

Awesome, beton! Dar de unde iau leustean? Nu ca ar avea vreo legatura dar mi-am amintit..

Lola spunea...

De cativa ani gasesc leustean vara la piata de fermieri. Incepe sa fie din ce in ce mai cunoscut, dar datorita faptului ca nu prea poate fi folosit la multe mancaruri nu este chiar cautat (de americani).

O prietena mi-a spus ca a gasit rasaduri de leustean la Home Depot, dar in zona mea nici n-au auzit de asa ceva (bine, ca unii de la HD nici de cuie n-au auzit...)

Eu mai gasesc aici la magazinele de mezeluri, tot asa in sezon.

Related Posts with Thumbnails