marți, martie 11, 2008

Trebuie

Stiu ca Romania vuieste despre Costel Busuioc, dar eu am aflat despre el abia acum cateva saptamani. Si de-atunci, marturisesc, ma trezesc ca ma gandesc la el intr-una. O poveste ca in filme - super-talent apreciat de cei din jur, dar ce folos, pana cand impins de la spate intra intr-un concurs de talent din Spania, unde emigrase sperand in mai bine pentru el si familia lui ramasa in Romania. Si de-atunci isi traieste visul - canta. Aud ca i s-a oferit o bursa de catre Ministerul Culturii dar sper ca ofertele sa se inmulteasca. Slefuit un pic, in cativa ani Costel ar putea deveni cel mai bun tenor al vremii. Si cred ca in momentul asta e inevitabil.
Ii tin pumnii si astept ziua cand o sa aud Nessun Dorma in varianta lui.

Pun doua clipuri cu el pentru ca nu stiu care imi place mai mult - initial am crezut ca O sole mio ii demostreaza talentul mai bine, dar parca Ave Maria ii scoate mai bine in evidenta caldura vocei.





P.S. martie 12 - am incercat sa urmaresc online finala dar am reusit sa aud si sa vad doar franturi de cateva secunde odata, suficient insa ca sa aflu ca a castigat concursul - asa cum trebuia. Sunt tare fericita pentru el. Sunt sigura ca va avea un viitor stralucit.
Si mi-e drag de fata lui cea mare de nu mai pot. Trebuia sa zic, nah.

Clipurile din finala.
Ce surpriza mi-a facut sa castige cu Nessun Dorma - care este aria mea preferata.



3 comentarii:

Anonim spunea...

Diseara e finala, poti urmari live aici, pe postul Romantica: http://tvonline.radiourionline.com/tvonline_romanesti.html

Lola spunea...

te-as fi intrebat la ce ora dar e inutil, romantica nu merge :(
multumesc oricum. poate imi spui tu rezultatele.

PAPICHULLOOO spunea...

Intre timp Costel a castigat si acum incep sa apara toti profitorii. Sper sa nu se intoarca in Romania.

Related Posts with Thumbnails