miercuri, aprilie 23, 2008

Nam Son Vietnamese

Aranjamentul pe orice masa intr-un restaurant vietnamez - ustensile (chopsticks, linguri de supa, cutite, cateodata si furculite si linguri "de-ale noastre" (daca nu-s pe masa si le vrei, le ceri ospatarului) si sosurile - unul hot, unul si mai hot, unul de prune si soia.
Am mers cu gandul la pho, la care se pricep bine, insa am comandat o supa ce se cheama Hot and sour si care intr-o renditie buna (ca cea de la Nha Trang de ex.) e foarte asemanatoare la gust cu ciorba noastra de peste. A fost buna dar ii lipsea ceva consistenta, sau body, sau hai sa-i zicem ca gustul era usor prea apos. Pestele bun, crap, iar leguma spongioasa care se vede in prim plan e una din preferatele mele in supele vietnameze, este tulpina de taro.
Sepie sotata cu lemongrass, ardei gras si sos chili (picant). N-am incercat-o, dar banuiesc ca a fost buna pentru ca a disparut foarte repede.
Cotlet de porc la gratar, intotdeauna superb, cu salatele aferente - morcovi si gulie murate si de data asta si ceapa verde murata (doar capatana). Foarte bun dar dupa supa nu am mai putut prea mult fara sa ma indop, asa ca am luat acasa cam 3/4 din ce se vede.
Nam Son exceleaza la pho si cateva alte mancaruri. Cred ca pentru supa de peste o sa raman la varianta Nha Trang-ului.

Nam Son
245 Grand St.
(bet. Bowery & Christie st)

2 comentarii:

Zaza spunea...

Of, the doggy bag. :)

Lola spunea...

Frecvent. :)

Related Posts with Thumbnails