joi, mai 01, 2008

4 zile scurte

Am revenit. A fost frumos dar scurt, intotdeauna timpul trece mai repede in vacanta.



De Pasti am fost la biserica ortodoxa din orasul vecin si am asistat la slujba asa cum o stim dar in engleza (preotul este american)

si chiar s-a facut ocolul bisericii de 3 ori - obicei care in NY nu este posibil pentru ca in jurul bisericii ar insemna in jurul unui block. Evident, unii au preferat sa stea pe loc si sa faca poze.

Luni am fost cateva ore la munte pe Blue Ridge Parkway in muntii Appalachian.

As fi vrut sa ajungem pana la cel mai inalt punct pe Parkway care e la 2000m dar din pacate timpul a trecut prea repede si a trebuit sa o luam spre casa dupa ce am ajuns abia pe la o mie si un pic. Oricum, frumos.

Am vazut vaci de rase mai neobisnuite, unele mai frumoase decat altele.





























Am cunoscut vecini noi - el e Yeti.










Am vazut-o si pe printesa noastra, care ne-a recunoscut si si-a impartit dragostea egal intre "fostii" si "prezentii".




Drumul spre casa a fost lung, dar am incercat sa ne amuzam cat s-a putut - cu nume haioase de localitati si rauri, sau ce se mai intampla pe autostrazi...
Ca de obicei cand ne intoarcem din sud, am oprit in Philadelphia sa mancam un cheesesteak.
De obicei luam de la Geno's insa de data asta am decis sa mai luam si de la Pat's (nu ca ar fi avut nevoie de mai multi clienti). Am cazut de acord ca data viitoare e Geno's iar.

Maine dimineata am o chestiune care ma face sa adopt ce zice pe truck-ul asta...
dar totul e parfum altfel.

12 comentarii:

ina bixade spunea...

Ce vaci interesante:)N-am mai vazut rasa asta:)

Anonim spunea...

Pentru conformitate:
The highest of the group[Appalachian-nota mea] is Mt. Mitchell in North Carolina at 6,684 feet (2,037 m), which is the highest point in the United States east of the Mississippi River -Wikipedia...Niste dealuri muntii astia, dar atat de frumosi...Eu ma duc in fiecare toamna pe Blue Ridge, in N.Carolina - e absolut superb...Asheville e un orasel "artistic"(cam hippie - nice!) acolo...

Misto postarea ta, si mi-ai facut super-pofta de cheesesteak :) :)


Cristi.S

Anonim spunea...

Alea sunt vaci "scotiene", cred...Or "hairy" ones :)

Cristi.S

Lola spunea...

ah, Cristi, ai dreptate! am gresit cu aritmetica rau de tot. ma scuz ca era tarziu si nu-mi mergea calculatorul la ora aia :)) o sa corectez mai tarziu.
cel mai inalt punct pe parkway e 6047 ft. - nah, faceti voi socoteala pana revin si am timp de calculatiuni :P

vacile alea, absolut superbe! a trebuit sa urc un damb plin cu plante cu tepi si sa calc pe un covor de frunze putrezite de ma afundam pana la glezne, ca sa pot face pozele astea. Mi-au scapat un vitel absolut adorabil si taurul ciurdei, care avea cu ce se fali (ahem!) - se pare ca sunt foarte shy si foarte sprintari :)

Anonim spunea...

Draga Lola,tare frumoasa vacanta voastra!!Poti sa imi spui si mie cum e cheese steak-ul?Ma gandeam ca ,,l-ai tras in poza"dar..nu..Cat despre,,chestiunea de maine dimineata",sper ca a fost o nimica toata!Eugenia.

Lola spunea...

Eugenie, am pus link in post pentru postul unde explicam ce si cum e un cheesesteak si unde e si pozat. Nu e un sandvich foarte fotogenic de-aia n-am atentat o alta poza.
Chestiunea de azi dimineata a fost un mare faaasss! mai mare deranjul.

Lola spunea...

OK, am aflat de vaci - intr-adevar scotiene, rasa se numeste Highland. Am mai pus o poza pe flickr cu mai multe nuante de vaci :)

Unknown spunea...

Pot sa te rog ceva? vin in New York si as vrea sa-mi spui si mie adresele a 2 -3 localuri unde pot lua o masa tipic americana sau unde sa ma duc sa mananc bine orice. Citesc cu placere ceea ce scrii aici. Iti multumesc

Mikidos spunea...

ce frumos si la tine! eu am pozat purcei si bivoli! ce frumoase vacute!!

Lola spunea...

Hi Paula, cu scuze de intarziere (se pare ca blogspotul nu imi mai da mail cu noile comentarii, hmmmm...)
Masa tipic americana?
Prima recomandare e Shake Shack - cheeseburgeri si hotdogs de cea mai buna calitate, plus cea mai grozava inghetata posibila (am scris un post mai anul trecut, cred ca-i zice "la ce mai sta americanul la coada")
In rest, cat de aventuroasa esti cu mancarea? cam toate restaurantele de care am scris aici le recomand.
Cat o sa stai? ce mancaruri iti plac sau nu-ti plac? :D
feel free sa-mi dai un email :)
si multumesc de apreciere

@mygirl - :)nice sa mai dai cu nasul in natura din cand in cand, nu?

ice4you® spunea...

Super tare ... USA are foarte multe de oferit ... sper ca vreodata voi avea si eu sansa sa vad acesta tara/continent fabuloasa.

Lola spunea...

Sper sa o ai :) e categoric de vazut.

Related Posts with Thumbnails