duminică, mai 11, 2008

Targ de strada I

Au inceput targurile de strada. De-acum si pana in toamna tarziu in fiecare sambata si duminica vor fi cel putin unul pe zi. Cel de azi mi s-a parut interesant - organizat de Coalitia americanilor din Asia Pacifica, s-a anuntat ca un eveniment cu muzica si dans, arte si mancare din Japonia, China, Coreea, India etc. A fost un pic dezamagitor, cele mai multe mese erau pentru promovarea diverselor organizatii asiatice din oras - si totusi, din loc in loc am reusit sa mai vedem cate ceva nou.

S-a sarbatorit ziua de nastere a lui Budha, unde puteai sa-ti speli pacatele spalandu-l pe copilul Budha asa cum a facut Ina :)...

am vazut cum se imbraca un costum coreean...

















cum se fac "tatuaje" cu henna, mehndi...









pictura/caligrafie japoneza...

ceva dansatoare de hula din Polinezia...








care stiau sa scuture frunzele bine rau (cateva poze in plus aici)...



















demonstratii de arte martiale (stick fighting)...

si cu chiu cu vai n-am ramas nemancata - sticky rice cu ceva porc, boabe de fasole, ou si alte chestii, aburit in frunza de banan.

3 comentarii:

ina bixade spunea...

Da' ce onoare pe capu' meu ca azi l-am spalat pe micutul Budha!!! Sint curioasa care va fi urmatorul festival. Mergem neaparat! (sa vad pe cine mai spal tura viitoare hi hi hi ha ha ha).
PS: Am avut o zi grozava azi si culmea, e 2 dimineata si desi am hoinarit toata ziua, nu pot dormi. Cred ca micutul Budha mi-a transmis un suflu de ala spiritual de ma tine treaza:)

Lola spunea...

Hahaaaaa!
mai mergem... urmatorul care il am in plan nu cred ca-ti place tie :P
(purcelus pe teapa, stridii crude?) LOLLLLLLL dar mai gasim si altele ca avem de unde alege :)

Mikidos spunea...

Fetele frumoasele! Va pup cu drag!

Related Posts with Thumbnails