vineri, noiembrie 14, 2008

Tactici recesioniste

Dupa cum stim de-acum cu totii, vanzarile in magazine au scazut dramatic. Urmarea este reducerea preturilor (mai peste tot vezi semne de 40% off) dar se pare ca lumea e inca mai stransa la punga decat in alti ani pe vremea asta.

Ce face atunci un mana- gement destept? Cheltuie mai multi bani ca sa atraga clientela.
Aduce muzica live, serveste bauturi (vin alb sau apa minerala cu lamaie) si ciocolati si te intampina cu buchete de flori extravagante.














Personal am indoieli ca strategia functioneaza dar ma uimeste cum isi deschid buzunarele in loc sa le stranga.

8 comentarii:

Monica D. spunea...

Bloomingdale's cumva?

Lola spunea...

nope, mai ghiceste o data :D

Monica D. spunea...

:) Saks sau Nordstrom...

Lola spunea...

ah, de unde eu ghicesc ca nu esti din NYC :))

Amalia spunea...

Lola, trebuie să dea şi ei impresia că banda (mai) merge. Dar mai e ceva cu magazinele astea, în general. Eu am ajuns să mă bănuiesc că am (cel puţin) două personalităţi: una decentă, raţională, economicoasă şi încă una, care merge la magazin.

Lola spunea...

da, cunosc dedublarea de care vorbesti. cred ca foarte putine femei nu o au. una din caracteristicile care ne dovedesc ca sexul slab :))

Amalia spunea...

Sau vânătoare de frumuseţi :)))? Stai puţin, care e femininul de la vânător?

Lola spunea...

cred ca vanatorese :D

Related Posts with Thumbnails