joi, august 13, 2009

Chinatown Brasserie

Am mai zis eu de dim sum si am promis un episod urmator. Bine, a mai fost unul (mai slabut) intre timp, dar nu era la ce ma gandisem initial. Acum insa i-a venit timpul :)

Chinatown Brasserie este foarte posibil cel mai bun dim sum in oras la momentul asta. Nu se afla in Chinatown (in ciuda numelui) ci in East Village (o zona care este din ce in ce mai des numita NoHo, dealtfel - adica North of Houston). Este decorat insa foarte incantator "Modern Chinese", este foarte trendy, seara (cand este foarte aglomerat, si este mai in fiecare seara) este cam galagios (sa dam vina pe cocktail-urile bune care le servesc) - intr-un cuvant, la polul opus de stilul de cantina care il are de obicei un restaurant de dim sum.
Bucatarul sef a fost "furat" de la un restaurant dim sum din Brooklyn (care se spune ca a ramas inca la fel de bun ca pe vremea lui, trebuie cercetat zvonul) si a reusit un meniu oarecum "evoluat" dar inca traditionalist.
Este un local dispretuit de multi New-York-eri care, obisnuiti de simplitatea restaurantelor din Chinatown (si preturile lor de 2-3 ori mai mici), ii gasesc vina in modernism, in nume, in preturi... Dar se pare ca sunt mai multi cei care il frecventeaza, ceea ce ma face sa cred ca CB va continua sa existe.

Cat despre ce vedeti in poze - diferite dumplings: creveti (cu diverse verdeturi in ele sau nu), creveti si scallops, creveti si porc, pui si usturoi, miel, si incredibila rata Peking (cea mai buna pe care am incercat-o vreodata) care vine deja taiata la masa, acompaniata de fasiute subtiri de ceapa verde si castraveti, sos si wraps pe care le combini singur/a dupa cum iti doresti proportiile.

Este un restaurant superb, dupa a 4-a vizita fara nimic de spus negativ, il recomand cu entuziasm.



Pozele (mai ales cea cu "freaky frogs" sau "monstruleti", cum i-am poreclit noi) sunt dedicate dragei mele L., care a facut prezentul post posibil :)

Chinatown Brasserie
380 Lafayette St.
(212) 533-7000

4 comentarii:

Anonim spunea...

Fotograful sigur a facut sa para mancarea mai apetisanta decat era in realitate. Your pics make ordinary meals look like a special ocassion.
Meanwhile, I feel like going back....right now!!! Imi ploua in gura and there thunder in burtica ...lol
wow super nice shots
draga ta L

Lola spunea...

trebuie sa mergi si la Dim Sum Go Go odata, sa ai mai multe puncte de referinta :)

Eu cred ca-s mai bune decat arata in poze.

Dana spunea...

Foarte reusite fotografiile,yummy,acum, parca as face o vizita la Wok, unul dintre restaurantele mele favotite de aici, chinezesc,bineinteles...

Lola spunea...

Sper sa fi ajuns la Wok si sa faci poze (pls :) )

Related Posts with Thumbnails