sâmbătă, martie 06, 2010

Adica, ce vroiam sa zic...

Pauza de primavara, la cateva grade Celsius ni se pare ca e de plaja.

Ati facut mucenicii pentru marti? ca sa nu ziceti ca ati uitat. Eu cred ca-i crosetez manual anul asta, sa vad ce chef am de jucat cu coca de ziua muierilor.

Altfel, maine seara am bilete la Alice in Wonderland IMAX 3D si abia astept sa-l vad, parca-s copil mic.

Atat, doar ca sa ma bag un pic in seama, ca prea m-am dat la fund.

Upper West Side, reflectii la Trump International Hotel.


8 comentarii:

Anonim spunea...

Lasa mucenicii,tu esti experta in coliveeeeeee

ina bixade spunea...

draga mea, ce bine ca faci sfinti, eu asa le spun, asa imi place, ca o moldoveanca ce sint:) ii prefer pe cei la cuptor, nu ca in Ardeal, fierti in apa! Bine, daca se poate, sa-mi opresti si mie unul sa mi-l dai cind ne vedem la lord and taylor, eventual:)

Miju spunea...

care or fi aia din ardeal? ca eu am aflat de mucenici la teleenciclopedia
...sau pe net?

@Lola, cand mi se mai intampla sa-mi explic vreo disparitie cu 'm-am dat la fund', aleg o imagine de genul j-lo pentru exemplificare. nu-s crezut tot timpul :(

Lola spunea...

Cred ca Ina a vrut sa zica muntenesti. Nici eu nu stiu de mucenici ardelenesti.

ana spunea...

Buna,
Numele meu este Ana Zidarescu, redactor www.evz.ro, editia online a ziarului Evenimentul Zilei. Caut romani stabiliti in strainatate pentru interviuri, in ideea de a promova diaspora romaneasca, tinerii romani şi experientele lor in lume, antreprenori, profesori, liber profesionisti etc. Daca esti de acord, nu ezita sa ma contactezi. Nu sunt in cautarea senzationalului, insa cred ca in spatele fiecarei povesti se poate ascunde ceva extrem de interesant pentru cititori. Fiecare are o poveste unica de relatat, pana la urma. Adresa mea de e-mail este ana.zidarescu@evz.ro
Pe 15 martie vom relansa site-ul, in care se afla si categoria Diaspora, dedicata romanilor din strainatate.
Asa ca daca te intereseaza sa-ti promovezi blogul, gratuit, ma poti contacta la adresa ana.zidarescu@evz.ro.
Categoria Diaspora va fi relansata odata cu site-ul si va oferi, ca si pana acum, interviuri, stiri, articole si reportaje cu si despre romanii din lume.
Cred ca poate fi o oportunitate de promovare extrem de facila a site-ului tau si te va ajuta mult in cresterea notorietatii, avand in vedere ca avem peste un milion de cititori unici in fiecare luna. Astept un e-mail de la tine, indiferent de raspuns. Pe curand!

Lola spunea...

Draga Ana, cu tot respectul - te rog sa NU imi promovezi blogul. :))
Tot ce am de spus spun aici, ce nu spun ramane la mine in gusa. Sper sa nu te superi. Mult succes insa!

Miju spunea...

:)) ce ti-e mintea omului
mai ales cand citesti fotografic si vii vu pozele de acasa :D

am trecut rapid pe la tine, sa vad daca ai mai scris ceva si imi sare in ochi doar

sa vad ce chef am de jucat cu coca de ziua muierilor

asta, plus ce-mi spunea o prietena ca merge la chef de 8 Martie doar cu colegele, care dupa o anumita ora incing hore si sarbe, m-a facut sa ma gandesc ca ai o prietena Coca, cu care de 'ziua muierilor' o sa dansezi :)))

no offence ;)

Lola spunea...

nu numai ca nu m-am ofensat, dar m-ai facut sa rad. :))
cred ca s-ar numi "citit selectiv" ce-ai facut tu :))

Related Posts with Thumbnails