miercuri, iulie 05, 2006

The City - 4th of July pe malul celalalt

Anul asta am decis sa nu ne mai inghesuim pe FDR Drive sa vedem artificiile si sa mergem mai aproape de casa, la Gantry Plaza State Park, in fata blocurilor care se cheama Queens West Towers, in Long Island City.

Nu am facut poze artificiilor, dat fiind ca nu am trepied si din experienta anilor trecuti stiu ca nu ies pozele fara settingurile aferente - settinguri la care e nevoie de trepied.

E prima data cand vedem artificiile din Queens si sincer, e super. Si ar fi si mai super daca ajungi devreme si apuci sa intri in parc (nu e mare, si pe la 8 cand am ajuns noi deja nu mai lasau pe nimeni sa intre). Dar parcul fiind practic o fasiuta de pamant, am realizat ca vederea va fi buna si de pe trotuar.


Desi meteorologii ne speriasera cu predictiile lor de furtuna si grindina tocmai pe la ora 9 seara, am avut noroc de vreme buna si un apus de soare superb.
Pana la 9:20 cand erau programate artificiile nu am avut ce face decat sa privim lumea si am ajuns la concluzia ca ok, da, astia din Queens suntem mai altfel decat cei din Manhattan. Asta tocmai cand ma gandeam sa dezvolt niste ganduri care le aveam privitor la relatiile inter-borough (Manhattanitii cam au oroare de cartierele marginase).
However, un plus fata de ei noi am avut port-a-potties - doamne fereste sa ai nevoie, dar daca ai? mana cereasca.

Pana la urma insa, nu vezi Manhattanul bine din Manhattan, nu? Si nu e nimic ca silueta orasului cand se lasa seara.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails