duminică, octombrie 05, 2008

Cinnamon buns

Acum vreo saptamana imi venise asa o pofta de "ceva dulce, dar nu prea dulce, dar din coca sa fie". Si mi-am adus aminte de postul Roxanei, o reteta care demult vroiam sa o incerc. Am facut aceeasi reteta (pas cu pas aici) dar pe sfert, am adaugat pecans odata cu zaharul si scortisoara presarate pe foaie, iar glazura am facut-o simplu din zahar pudra, lapte, unt, inca un pic de nuci si un pic de esenta de migdale. S-a maritat foarte bine cu nucile pecan. A, si le-am taiat un pic mai mici - mi-am zis ca face mai mult sens sa mananci doua daca vrei, decat sa mananci o jumatate si sa lasi jumatatea cealalta sa se ofileasca. Si-asa ne-a trebuit realmente o saptamana sa le terminam (si da, au ramas la fel de bune).
Personal nu ma innebunesc cu glazurile (ok, le detest :O) dar in cazul asta e musai. Clar o reteta care o voi repeta cand mai loveste pofta.

4 comentarii:

roxana spunea...

Arata minunat, imi faci pofta din nou. Mie cinstit mi-a placut aluatul de la astea, dar imi place mai mult cum se prepara reteta de cuiburi de viespi, o s-o postez si pe aceea in curand; poate iau aluatul asta, dar in rest ung cu unt si urmez pasii de la cealalta.
Lola, noi ar trebui sa ne intalnim o data sa stam la povesti la o masa lungaaaa ....
si imi plac atat de mult posturile tale despre NY, eu nu am fost niciodata pe coasta cealalta.

Lola spunea...

Ei, esti tu prea draguta, nu au iesit asa perfecte ca ale tale :) dar zau ca n-a contat, au fost foarte-foarte bune si multumesc de inspiratie. Ia sa vedem si cuiburile de viespi :D abia astept.

Mi-ar face mare placere sa ne intalnim, mai ales la o masa lungaaaaa... :)) de ce nu planuiti o excursie? nu cred ca ai trait in America pana nu ai cunoscut NY-ul, pentru ca dupa mine, e foarte diferit de restul Americii.

Amalia spunea...

După articolul cu Chinatown m-am grăbit şi eu spre chinezul meu de Chicago şi i-am făcut câteva găuri prin cratiţe, că nu mai puteam!

Lola spunea...

asa, asa, foarte bine ai facut :)

Related Posts with Thumbnails