sâmbătă, octombrie 25, 2008

Good bye, vara

Nu prea se intampla lucruri interesante, nu prea mai am timp de nimic. Incep sarbatorile si de-acum pana inceputul unui nou an, saptamanile vor trece ca vantul. Saptamana viitoare Halloweenul, dupa 2 saptamani Thanksgiving, inca o luna plina de luminite si lumini, jingles si aglomeratii care la un moment dat te fac sa-ti doresti sa fii inzapezit in casa si gata! artificiile de Anul Nou si cele mai plictisitoare luni din an vor fi aici.
Iar asta trebuia sa apara mai in vara dar am uitat. De vreo 3 veri, ocazional ma tratez cu Klondike. Vroiam sa spun de ea pentru ca nu stiu de ce am ignorat-o atatia ani si as vrea ca altii sa nu faca aceeasi greseala. Desi aici apare mereu atractiva ciocolata, preferata mea este Heath. Dar si cioco e buna, smooth & chocolaty. In niciun caz sa nu luati "original" - e pacat sa irositi caloriile pe ceva care nu are gust mai de nimic. Dar daca nu ati incercat Klondike niciodata si aveti nevoie de o noua adictie, here u go.

Aici, o datorie promisa demult cuiva:
si nu, nu le-am facut eu, le-am luat de gata de la rusi. Foarte bune.

That's all, folks. Brain farts and not much more. Pana si blogger-ul se pare ca are doar juma'de creier acum, asa ca aman sa editez pozele in vreun fel, le las cum vrea el. Cre'ca am nevoie de some good vibes. Amatori?

7 comentarii:

ice4you® spunea...

Ca sa fiu si eu cat de sincer pot, nici pe mine nu ma bucura in mod deosebit perioada care urmeaza ptr ca va fi una foarte aglomerata ... o perioada in care toata lumea alearga ... toata lumea se agita ... A fost frumos candva, acum parca nu mai este nimic din acel spirit de sarbatoare, legea o fac supermarketurile.

Ne citim in continuare si ... noi sa fim sanatosi! ;)

Lola spunea...

sa fim, ice :)

roxana spunea...

Lola, ar f cazul sa cumpar si eu inghetata, asta e una din preferatele mele, dar ai mei vor altele, asa ca nu am mai mancat-o pe asta de mult. Eu de-abia astept sa treaca Halloweenul, nu mi-a placut prea mult niciodata, sunt excited numai pentru fii-mea. Insa in fiecare an de-abia astept Thanksgivingul, ma bucur de sarbatoarea asta de parca am doua Craciunuri. Si pentru tine, sa ridicam spiritul, desi temperaturile de afara zic altceva (la noi au fost peste o saptamana mai mult de 90F) - am postat Pho-ul si ti-l dedic.

Lola spunea...

Rox, ia-ti si tine-o la congelator ca nu cere de mancare :D
Chiar nu-mi pasa de Halloween anul asta. Cat despre Thanksgiving si Craciun, tare mi-e ca nu o sa gatesc mare lucru - dar sa vedem, ca asa zic in fiecare an.
Si multumesc de dedicatie, ma inspiri sa fac si eu pho, sa stii. :)

Anonim spunea...

pe mine haloweenul m-a enervat intotdeauna, dar astept cu mare bucurie thanksgiving si craciunul, mai ales ca vine stim noi cine acasa :)

daca iti place heath bar cioco,, ai incercat breyer heath bar crunch icecream/? e delicioasa din cale-afara :)

Anonim spunea...

m-am indopat cu klondike asta vara cu fiecare ocazie. am descoperit-o din greseala intr-un magazinas din Miami si de fiecare data cind treceam pe linga el nu puteam sa nu ma opresc.

la cit era de cald s-ar fi topit imedat. dar nu o lasam sa se topeasca niciodata. nu e genu de inghetata pe care sa o iei la bax si sa astepti pina acasa sa o savurezi...

Lola spunea...

ba cum sa nu iei la box? stii ce fain e sa stii ca e mereu acolo, in congelator? :D

Related Posts with Thumbnails