joi, octombrie 16, 2008

Si caii pozeaza, nu-i asa?

S-a intamplat acum vreo 2 saptamani si am tot amanat sa scriu, dar cum azi e una din zilele alea cand te scoli cu nori in creieri si ai nevoie de un zambet, here it goes.

Asteptam autobuzul pe Madison Ave. si am vazut scena - mi s-a parut haios, ofiterul de politie vorbea la telefon si strunea cu greu calul care parea ca se plictiseste pe loc. M-am apropiat de ei si am facut un gest spre politist cerand permisiunea sa fotografiez, mi-a dat din cap afirmativ zambind, iar bestiuta de cal (care ma vazuse deja) se intoarce cu tot corpul spre mine si-mi pozeaza!! Tot i-am prins un profil cand m-am prefacut ca plec.



11 comentarii:

Amalia spunea...

Şi la noi pe Avenue călăresc poliţişti. Printre maşini, prin tevatură, ei patrulează agale, în ritmul lor.

Lola spunea...

Da, si-mi place rau Politia calare :)
Cel mai superb (si urias) cal ce l-am vazut in viata mea a fost cel al unui politist din Boston. Una din amintirile alea ce nu le poti uita nici daca vrei :D

ice4you® spunea...

Nu stiu de ce, insa calul ala parca nu se potriveste deloc in peisaj ... 2008 ... New York ... politist pe un cal ... hmmmm ciudat contrast.

Lola spunea...

Este orasul contrastelor, mai mult decat oricare altul pe pamant :D
Cateodata traficul e imposibil, iar politia trebuie sa ajunga cat mai rapid unde e nevoie. Face sens? :)

ice4you® spunea...

Face ... asa m-am gandit si eu, da parca New York-ul este recunoscut ptr divizia s-a de politie pe motociclete ...

Oricum ... pe cuvant e de pus in rama poza asta ptr ca suprinde mai mult decat oricare acest oras al marilor contraste :)

Anonim spunea...

stii de ce mi-au placut intoteauna caii politiei in marile orase americane? daca te nimeresti langa unul in plin centru, parca te readuce la realitate si da un pic de viata junglei de ciment care te inconjoara.
si ca sa vezi diferenta de optica, pentru mine downtown big city usa si politie calare merg impreuna ca painea cu unt.
frumos rau calu-ala, parca e un cleo mare :)))

Lola spunea...

Ice, politie pe motociclete vezi mai mult cand e vreo coloana oficiala. De patrulat se patruleaza in masini sau la picior, si in unele zone si mai rar, pe cal.
Gasesti mult mai multa politie pe motociclete in afara NY-ului, pe autostrazile mari (desi nici pe-acolo nu asa multe cum arata in filme :D)

Rodi LOL - maro si grizonat, cu picioare scurte si cute cat cuprinde, nu?
Da, nici mie nu mi se pare ciudata politia calare, o fi de vina McCloud-ul din copilarie, huh? :))

Anonim spunea...

felicitari pentru articol

Lola spunea...

multumesc, sorina

Anonim spunea...

Astia sint politia calare din Quito:
http://xsolo.biz/pics/ecuador/quito/?pid=64#picture_nav

Lola spunea...

parca-s mai frumosi ai nostri :D

Related Posts with Thumbnails