sâmbătă, octombrie 11, 2008

Targ de strada obisnuit

Mai povesteam eu despre targurile de strada si despre cum unele sunt mai speciale decat altele. Am zis sa vedem si cum e unul ne-special, pentru ca e cel ce se intampla din aprilie pana in octombrie in fiecare sambata si duminica in NYC. Doar locatia difera si cate strazi ocupa - uneori 2-3 blocks, uneori 25 or so. Cel din poze, marime medie. De la 46th St. pana la 58th.

Cum spuneam, strazile se inchid pentru traficul auto, mese sunt inghesuite una intr-alta si gasim de vanzare ...

















...si dragoste ieftina si altfel de arta, timp pierdut, sau mici bucurii ce ne aduc un zambet pe buze.
De mancare avem gyros, nelipsitul carnat italian, frigarui cu arome sud-asiatice, delicatese de balci dezgustatoare: mozzarella sticks, corn dogs (hot dogs imbracati intr-un aluat cu malai) si cine mai stie ce prajite, dar si optiuni vegetariene ca falafel, clatite (frantzuze, nu altfel) umplute fantezist (si prea generos), fructe in stare aproximativ lichida (la comanda), sau absolut uluitoarea mozzarepa ce-si trage obarsia din arepa sud-americana dar e innobilata cu mozzarella (ati ghicit! - de unde numele)
si care nu e nimic mai mult decat 2 discuri de mamaliga ce imbraca o manjeala de branza si prajite pe plita pana cand ajung la stare de smoala (si ca fluiditate si ca temperatura). Irezistibil.
Si sa nu uit, muzica nu poate sa lipseasca. How New York, ain't it?

13 comentarii:

ina bixade spunea...

De regula nu am rabdare sa ma strecor in aglomeratia de la vreun tirg de strada, insa imi plac muuult clatitele lor...:)

Anda spunea...

Am fost si eu azi la un targ vintage in Bucuresti, sunt tot mai dese si tot mai cautate la noi...dar e totusi o diferenta intre vintage si vechi...In rest chestii hand-made dragutze, dar era full si nu aveai unde sa probezi nimic...Mi-ar placea si mie unul de strada maaaareeee, cu brizbizuri si prostii!!!

Zuzu spunea...

I love Gyro!
Nu stiu daca in america e ca in grecia(desi e posibil la cati greci sunt acolo), dar in grecia e bun. vara e prea cald pt asa ceva, dar iarna merge uneori foaarte bine.

Lola spunea...

Eu intr-o vreme eram fan mozzarepa :))
Nici aici nu ai unde sa probezi nimic, Anda. E pe sistem vazut-placut, de-aia ma rezum la a-mi lua eventual un sal de pasmina falsa si gata.
Anna, n-am mancat gyro de la targ de strada, dar sunt locuri unde e absolut superb (cauta postarea despre Yatagan).

Amalia spunea...

Foarte dragut blogul tau , am citit articole destul de interesante.

Lola spunea...

Suficienta a fost intotdeauna telul meu :)) Multumesc (I guess) de compliment.

Micul spunea...

Lola, imi place mult cum povestesti.
Acum citesc in urma, sunt de abia la 2007, dar deja ma gandesc, ce pacat ca se termina.
Ghici, daca m-as intalni cu pestisoul de aur, si m-ar intreba unde as vrea sa traiesc, ce-as raspunde?
NY, doar datorita felului in care povestesti.
Felicitari pentru asa un blog interesant.

Lola spunea...

multumesc, ma bucur mult. si nu se termina. inca. sper. cred. :)) doar prinzi din urma :)

Amalia spunea...

Omg, amalia, 33 de ani, nu, nu sunt eu. Doar coordonatele: numele, vârsta şi parţial Clujul coincid. Ca să vezi :).

Lola spunea...

Tu, draga mea, esti forever amallia cu 2 L :))

Mikidos spunea...

dupa ce am devorat o multime de gratar gasit in frigider (transportat de ai mei de la tzara) viu aci in vizita de lucru si iar ma culc cu pofte! pai e frumos sa faci asa poze? si mamaliga aia..ce de vise o sa am, sa vezi cu ce foame ma trezesc:))

Doriana spunea...

awesome blog!faci niste poze super. simt ca e un canon. ma insel? :)
devin o cititoare fidela.

Lola spunea...

Doriana, bine-ai venit si multumesc de aprecieri :)

Da, e un Canon XTi

Related Posts with Thumbnails