sâmbătă, ianuarie 17, 2009

Grand Central Market

Remember Grand Central Station? am tot promis ca o sa scriu despre ea (una din cele mai fascinante cladiri din New York si cu o istorie pe masura), dar nu apuc sa trec pe-acolo altfel decat in graba. Poate intr-o buna zi, cine stie... Dar am tras o tura prin market-ul de-acolo (sunt sute si sute de magazine, dar un singur market).
Pe scurt, sunt 12 vendori, unul dintre ei - Murray's - avand 2 spatii: pentru branzeturi si pentru salamuri. De la mirodenii la peste proaspat, preturile pe masura (atat din cauza calitatii marfii cat si din cauza locatiei) dar extrem de convenient cand astepti un tren sau schimbi un metrou sa o iei spre casa. Si esti obosit, si n-ai chef sa tai tu ardeiul ala felii, sau sa te mai opresti la supermarketul de cartier (care nu e aproape de casa pentru toata lumea)... :D






























.

5 comentarii:

The Fly spunea...

Oh, I love Grand Central! Am trecut o singura data si am prins un tren in ultima clipa :)

Anonim spunea...

aoleo numai de mancare e vb pe-aici :)) O sa intru pe blog numai cand stiu ca e ora mesei :))

Lola spunea...

Cum spuneam, prin Grand Central tot timpul pe fuga... :D

Vic - multam de compliment :)) da, cred ca e in cea mai mare parte cu mancare.

The Fly spunea...

Eu nu vreau mancare, vreau New York :D

Lola spunea...

te cred, si eu la fel. dar la -nspe grade C si lumina care se duce pe la 4 jumate, mai avem un piculet de asteptat pana s-or mai indesi posturile despre NY :D

Related Posts with Thumbnails