vineri, ianuarie 23, 2009

Meet wakamaru

Uniqlo este un magazin japonez care a deschis cam de 2 ani in New York - o varianta nipona a GAP-ului, in mare parte. Anul trecut l-au adus pe wakamaru sa lucreze in magazin :)
Din pacate, cand am trecut pe-acolo, wakamaru dormea - cand oboseste, se duce la statia de docare si se odihneste. Catching some ZZZzzz, really :)) Altfel, se plimba prin magazin si face conversatie cu clientii.
"Konnichiwa. Hello. Buna. Sunt din Japonia si este prima mare calatorie a mea departe de casa si parintii mei de la Mitsubishi Heavy Industries. Sunt bucuros sa fiu in New York si sa locuiesc si sa lucrez la Uniqlo unde ma simt foarte confortabil. Abia venit, nu vorbesc engleza foarte bine, dar invat si as vrea sa vorbesc cu tine. Te rog sa vorbesti clar si un pic incet. Iata cateva lucruri care ma poti intreba ca sa incepem.
Ce faci?
De unde esti?
Ai un nume?
Ce faci aici?
Iti place New-York-ul?
Ce ora este acum?"

OK, acum ziceti voi daca ati vazut ceva mai cute decat wakamaru.

4 comentarii:

Amalia spunea...

draga mea, eu acuma calculez niste dividende pentru servici (nu ale mele ca eu nu am) si in loc sa fiu constiincioasa am venit la tine pe blog sa vorbesc un pic cu simpaticul de wakamaru. asadar:

Ce faci?
chiulesc
De unde esti?
din Deva
Ai un nume?
amalia
Ce faci aici?
am venit sa trag cu ochiul la Lola si am dat de tine
Iti place New-York-ul?
mor dupa el
Ce ora este acum
este 8 si 25 piem la chicago

Lola spunea...

hahahaaaaaa
super! vezi, pentru tine s-a trezit.
eu daca-l gasesc dormind si data viitoare o sa-l scutur zdravan :D

Dorina spunea...

Ce draguuut! Cand il mai vezi spune-i ca are fani in Bucuresti, poate face cumva sa ajunga si aici.

Lola spunea...

Ii oferim o slujba de barista? :D

Related Posts with Thumbnails