vineri, februarie 06, 2009

Chocolate chip cookies

N-am decat o scuza - e frig afara si e o placere sa dai drumul cuptorului, sa emane tot felul de arome cioco-vanilo-dulci. Ba mai am o scuza - le-am promis cuiva, numai sa nu mai manance din cele la punga de la supermarket.


Chocolate chip cookies sunt cele mai populare prajituri americane. Sunt mai mult decat covrigii pentru noi, sau placintele. Au sute si mii de variatii, dar sunt impartite in 3 categorii - 1 - subtiri si crocante, 2 - pufoase si 3 - chewy (scuze, daca ma puneti sa traduc asta in momentul asta nu pot veni decat cu "mestecoase", care stiu ca nu e un cuvant. Apreciez o traducere pentru "chewy" - Rodi?). Ale mele sunt mari si chewy. Adica au consistenta si nu-s faramicioase.

Reteta este a lui Alton Brown.

5 comentarii:

Dorina spunea...

Oh, sweet temptations! Cum ma faci tu sa uit ca imi tot promit sa o las mai moale cu dulciurile...

Anonim spunea...

ce-am zis eu pe flickr? lol
il ador pe alton brown, tot sper sa run into him :)

Anonim spunea...

da, zici bine, "mestecoase" suna bine. sau cleioase? nu prea, asta pare sa aiba o conotatie negativa asa ca mestecoase it is. :)

Anonim spunea...

he he, acum doua zile am facut niste cookies, plictisit de frigul de afara.
numai ca eu am trisat, am folosit compozitia pentru chocolate cookies a celor de la Nestle, luata din supermarket..
;)

Lola spunea...

Adina, am dat-o pe fructe, gata. Zic eu azi.

Rodica, nu-s cleioase sub nici o forma. Serios, chiar nu e termen in romana pentru chewy? am cautat si in dictionar. Oh, and I love Alton, m-a invatat multe.

Bogdan, nu stiu ce e in compozitia lor dar prefer sa masor eu cateva ingrediente si stiu ce mananc in felul asta. Zau ca e la fel de usor ca si cele din cutie. Iar ciocolata care o folosesc intotdeauna la prajituri e Callebaut, care e cam acelasi pret cu Nestle si infinit mai buna calitativ. Ma crezi? :D

Related Posts with Thumbnails