marți, februarie 17, 2009

Yakitori Totto

Stim cu totii vorba aia cu amorul si stomacul - numai flori si ciocolate nu se poate.
Am fost la un alt Yakitori (am scris despre cel la care mergem de obicei aici si aici). Yakitori Totto este foarte diferit de celalalt: modern, meniul este un pic mai select si mult mai redus (nu neaparat un lucru bun), iar preturile sunt departe de cele mai... "studentesti". Dar de meritat, merita.
Ton sashimi - insotit de ridiche daikon si presarat cu nori (alge).






Fish cake - peste dat prin panko (pesmetul japonez care il pomenesc mereu) acompaniat de maioneza japoneza


Limba de vita Kobe











Un cotletel de miel, fraged si suculent si, anomalie aici - cu gust de miel, care nu numai ca nu ma deranjeaza ci chiar imi place.

Ciuperci enoki infasurate in bacon.








Porc Kurobuta cu ceapa verde si sos ponzu (un sos citric, usor acidic) si, fara poza, acelasi porc cu lamaie si un mustar excelent (pe care incerc sa-l gasesc de cumparat pentru acasa).


Yakitori Totto
251 W 55th St
212-245-4555

8 comentarii:

Anonim spunea...

yummy!
fac home delivery in toronto?

Anonim spunea...

olala, arata senzational.
maioneza japoneza e iute, asa-i?
uite, recunosc ca nu sint fan de ton stake, am incercat aici carne de ton si nu m-a dat pe spate. imi dau seama ca japonezii o pot prepara altfel, insa...deocamdata nu:)).

Flavius Ţerbea spunea...

How much?

Anda spunea...

Intru cu mare placere la tine, sa stii :) Dar trebuie sa am grija sa fiu satula...Ufff...poate acum, in prag de 30 de ani, ar fi cazul sa invat sa gatesc ceva...

Lola spunea...

@zamolxis - i-am intrebat si cica nu, sa va luati si voi un yakitori house :))

@Cristi, nu, nu e iute (cred ca exista si cea cu wasabi, care ar fi un pic iute), dar e altfel decat maioneza cum o stim noi. e mai usoara un pic, deloc gretoasa.

@Flavius, ce vezi in poze intre $6-$8 farfuria. Au si chestii cu noodles and stuff. Daca esti curios, link-ul din numele lor te duce pe website si au un menu in pdf acolo. La Taisho preturile sunt cam pe jumatate, dar si calitatea e... altfel (nu vreau sa spun inferioara pentru ca si Taisho e tare bun).

@Anda - multumesc de compliment. Cam pe la varsta aia m-am apucat si eu de gatit, sa stii :D

Lola spunea...

@Cristi again, ca am trecut cu vederea din greseala - aia e, ca la japonezi tonul nu are nimic de-a face cu prepararea, calitatea e insa esentiala. Cel de-aici a fost doar atins pe gratar, dar de cele mai multe ori e crud (la sushi si sashimi) si poti spune ca se topeste in gura. Daca observi in poza, culoarea e uniforma si nu are nici urma de fibra alba intre "flakes" - semn ca e "ca untul".
Personal, nu imi place tonul gatit - nici in conserve, nici altfel. Dar crud... e alta poveste.

Mihai Japan spunea...

Un yakitori destul de simandicos si bucatele arata foarte bine. pozele sunt parca desprinse dintr- o revista de bucate.

Lola spunea...

Oh, multumesc frumos de apreciere, Mihai. Venind de la tine e ca un "seal of approval" :))

Da, simandicos e un cuvant bun. Desi e un spatiu foarte mic, e modern si... simandicos. :))

Related Posts with Thumbnails