sâmbătă, februarie 14, 2009

I love love














Observ in Romania tendinta de a fi contra zilei de sf. Valentin: ba ca e o zi comerciala, ba ca e o zi "importata", ba invocand Dragobetele*.
Eu zic ca nu e rau sa profiti de (orice) ocazie sa sarbatoresti dragostea. Si da, ok, nu e nevoie de o zi inventata sa iti sarbatoresti partenera/ul, dar parca e frumos sa ai, asa... o zi cand love is in the air.

Intr-una din putinele surprize placute aruncate in cale de soarta, 14 februarie inseamna mult mai mult pentru noi decat Valentine's Day. Dar chiar daca nu era asa, nu m-ar deranja deloc sa accept o alta sarbatoare "straina" in an. Am acceptat curcanul de Thanksgiving si mascarada de Halloween, de ce n-as accepta o zi care e tradusa prin flori, ciocolati (si sampanie, zic eu) si poate un pic mai mult sentimentalism decat in restul anului?

Eu va doresc tuturor - si celor care sunteti indragostiti cat si celor care cred ca sunt cocosi si nu porumbei - sa fiti iubiti! Pentru ca, nu-i asa, "unde dragoste nu e, nimic nu e".

Si va dedic melodia "noastra" :)



*Cand l-ati descoperit pe Dragobete, fratilor? Abia cand v-au adus aminte americanii ca e frumos sa ai o zi pe an cand sa celebrezi dragostea. Eu cat am trait in Romania, n-am primit o floare de Dragobete. Ori o ciocolata. Nici in ziua de azi nu stiu cand e Dragobetele, sa fiu onesta in continuare. Bineinteles, as putea foarte usor afla, dar nu-l voi sarbatori pentru ca... well... it's too late. Happy Valentine's!

8 comentarii:

Anonim spunea...

happy valentine's dragilor, sa fiti fericiti si in continuare:)

Flavius Ţerbea spunea...

Un Sfant Valentin fericit! :)

Lola spunea...

Multumesc, si voua asisderea :)
Porumbeilor :))

Anonim spunea...

Super melodia aleasa!Parca imi era dor de ea;))

Anonim spunea...

dragobetele e o alta sarbatoare inventata, nu era de ajuns asta importata. Sunt de acord si eu cu vorba "iubiti-va pe tunuri" dar sa fie tunul nostru nu cel dat de calendare. Sa fiti iubiti :)

Anonim spunea...

Sincer nici eu nu imi amintesc de acest "dragobete"...in 25 de ani de Romania...dar na poate mi-a scapat si mie;))

Lola spunea...

@Canadianul - unii au nevoie de calendare. Si am eu vaga impresie ca tot cei care se-ncotreaza sunt aia.
Multam la fel! :)
Andrea, stii tu cum e..."ce, numai voi aveti? avem si noi, ma, si a noastra e mai mare/buna/grozava. (si ce daca nu e acelasi lucru? da'mai lasati-ma, ma, cu atatea sarbatori)" :D

Anonim spunea...

sarbatoreste cantecele verii :)

Related Posts with Thumbnails