duminică, decembrie 02, 2007

Bradul newyorkez


Sunt multi brazi in oras, falosi si impodobiti care mai de care, dar bradul de la Rockefeller Center e simbolul sarbatorilor de iarna.

Are 9 tone, 84 de picioare (aprox. 28 de metri cred) si e impodobit cu 30.000 de LED-uri care se sting la 11:30 pm - ca sa mai zica cineva ca nu economisim energie ;)
(si n-are nimic de-a face cu incalzirea globala, din cate stiu eu in fiecare an au stins luminile inainte de miezul noptii)

p.s. am si un filmulet de cateva secunde care a fost facut in mod foarte dashtept culcat si nu pot sa-l ridic pe verticala. daca imi poate da cineva indicatii cum as putea sa-l intorc s-ar putea sa pot sa-l si incarc (am probleme si cu uploadatul pe youtube desi am incercat si o conversie din mvi in avi).

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Nu stiu, nu am fost niciodata fascinata de pomul asta de Craciun!!! L-am vazut ptr. prima oara anul trecut si asta ca s-a nimerit sa fiu prin zona cu pricina, ditamai namila de brad:) Poate ca mi se trage si de la faptul ca nu suport iarna cu toata stralucirea ei si cu tot ce reprezinta ea in ansamblu, so I'm not easy to please, no matter what:) Te-as ajuta sa ridici bradul pe verticala, dar nu ma duce capul, lasa-l asa trintit pe-o parte:) from brooklyn iti trimit o creanga de brad cu globuri pe ea:) si un sarut, muahhh

Lola spunea...

Mie-mi place mult perioada asta pana la Anul Nou, cat de frig ar fi. Problema mea cu iarna incepe in ianuarie si tine pana pe la jumatatea lui martie.
Pomul de Craciun de la Rockefeller il pretuiesc ca pe un simbol - nu stiu de ce, doar il iau ca atare :))
muahhh back to you, all the way

Related Posts with Thumbnails