joi, decembrie 06, 2007

Saks Fifth Avenue

Dateaza din 1867 si este unul din magazinele emblematice ale NY-ului, impozant ocupand jumatate de block in inima orasului - 5th Ave. intre 49th si 50th st, alaturat Catedralei St. Patrick si peste drum de Rockefeller Center. Este competitorul acerb al celor 3 B'uri: Bergdorf Goodman, Bloomingdales si Barney's si reuseste sa aiba propria personalitate. In 2007 a deschis la etajul 8 cel mai mare departament de incaltaminte de femei, capatand cod postal propriu - 10022-SHOE.




Tema vitrinelor o constituie oamenii de zapada, reincarnati in diverse personaje - care acopera o larga arie a simbolurilor orasului. Ca si vitrinele de la Lord & Taylor, sunt animate.

Dar nu lipsesc nici toaletele de seara.

Ca mai mereu, cateva poze in plus aici.



Fatada magazinului gazduieste un spectacol de sunet si lumini care incanta sutele de vizitatori din Rockefeller Plaza - daca nu ma insel, din jumatate in jumatate de ora. Un scurt filmulet la sfarsit.

3 comentarii:

Carina spunea...

Wow ce poze :)

ina bixade spunea...

Imi place muzica ce rasuna din peretii cladirii:) Rasuna tot avenue-ul lu'5:) Anul trecut m-am bitiit pe acordurile muzicale de la Saks, in timp ce eram luminata cu jocurile de lumini:)Un adevarat spectacol al muzicii si luminilor:)Impecabil decor, aranjament!!!

ina bixade spunea...

Am ascultat acum filmuletu si mi-a facut pofta sa merg la Saks sa-mi bubuie un pic urechile de muzica super misto. Poate mergem impreuna Luni dupa amiaza si ne oprim si la L&T ca vreau sa-mi mai iau un cashmere sweater, dar de data asta, mov deschis:)

Related Posts with Thumbnails