duminică, decembrie 09, 2007

Gunoi de New York City

Neh, nu e ce credeti voi... :)























Intr-unul din magazinele-boutique ale orasului, Henri Bendel, se vinde exclusiv gunoi de NYC care este atat de delicios incat creaza dependenta. Adica din cand in cand, te trezesti ca din senin asa, ti se face o pofta nebuna de gunoiul asta.

Dar cum e de New York City, nu e ieftin - cumparat doar intr-o punga de celofan, fara ambalajul din poza (care trebuie sa recunoastem ca detine jumatate din farmec), te duce la aprox. $20 pentru 600 de gr. - nu chiar de aruncat la gunoi si dupa umila mea parere, cam scump pentru un oaresce de rontait.

Asa ca m-am hotarat sa incerc sa produc acasa gunoiul propriu.
























Rezultatul este cel putin satisfacator. Pentru o prima incercare am folosit un amestec de cereale si stix-uri ce se vinde sub denumirea de Party Mix (200 gr.), o cantitate aproape egala de pecans (arata ca o nuca mai lunguiata dar este mult mai frageda) si o ciocolata alba de menaj belgiana (excelenta calitativ si nu extrem de scumpa) cam 250 gr.

Am topit cu atentie ciocolata alba la Bain-Marie si am turnat-o peste Party Mix+pecans intr-un castron. Am amestecat usor pana totul a fost acoperit in ciocolata, apoi am intins pe o tava (foarte-foarte usor unsa cu unt) si am dat la frigider cateva minute pana s-a intarit ciocolata. Si gata.

Tine mult timp intr-un container de plastic inchis bine, la frigider.

Impresii: foarte asemanatoare cu cea de la Henri Bendel. In Party Mix este ceva care nu ma innebuneste ca gust, trebuie identificat si inlaturat (dar asta e gustul personal). Sau mai probabil ca in viitor voi alege doar sa pun cereale Chex si stix-uri rupte in bucatele.

Am facut bine ca am folosit cantitate mare de pecan pentru ca gasesc ca le aleg chiar si pe pipaite - le iubesc oricum, dar imbracate in ciocolata alba sunt innebunitoare.

Mult Ceva mai ieftin - probabil sub sfert jumatate de pret pentru aceeasi cantitate.

Desi ca gust mi s-a parut potrivita balanta intre ciocolata si Party Mix, doar pentru aspect as pune un pic mai multa ciocolata data viitoare - as vrea sa arate mai alb. Aprox. 400 gr. cicolata la 400 gr. de amestec.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails